Yeees, helg igen

Nu är det helg igen och veckorna bara rullar förbi.. Vilket även innebär att jag å mamma snart åker till Miami och på våran underbara kryssning i Karibien. Vi åker ju 30 December och det är faktiskt inte så långt dit känns det som :)

Jag är äntligen frisk igen och det känns väldigt skönt.. snart kommer mamma hit me bilen som jag ska få låna så ska jag hämta Natta så ska vi åka å hyra film eftersom jag, natta å Viktor ska ha myskväll ikväll. God mat, efterrätt, godis, idol och film är ju ett riktigt bra recept för en lyckad kväll!

Igår fyllde Ina år och imon ska vi fira henne.. Får se hur var å när men nåt blire ju iallafall. Får se om jag orkar följa me ut me tanke på att jag vart sjuk hela veckan.. Beror på vart vi ska gå och hur kvällen ser ut :)

Idag har jag slappat lite här hemma.. Och sen tog jag mig en skön promenad, solade och handlade lite blommor och lite mat! Imorgon ska jag å Viktor gå på stan me Viktors föräldrar.. myspys me lite lunch å lite snack angående nästa sommar och våra italien planer ;) hehe.. man kan aldrig vara för tidigt ute :D

Nee, dags att dra.. Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0