Fan ta mig

Faan.. skulle ju träna en massa denna veckan men skippa det igår eftersom jag satt me plugg hela dagen och idag är jag bara heelt död asså.. Imorgon ska jag träna! Så äre bara...

Idag har man först vart på föreläsning på förmiddagen och sen åkte jag å Linda till mammas jobb för att göra en arbetsplatsanalys.. Noog ball. Sen gick jag hem till mormor å morfar eftersom jag så gärna ville träffa Emilia en stund.. Herregud va underbar hon är.. -"Min Patti!" så go är hon! Längtar som bara den tills den lille skiten nummer 2 tittar ut.. :)

Sedan bar det av till Surte med Ina för att hänga me som personligt stöd när hon skulle tatuera sig. Det blev en söt tatuering på handleden med texten : All we need is love... Fin fin blev den! Sen hem å laga korvstroganoff å nu sitter jag här sjuuktligt trött å ska skriva lite om arbetsplatsanalysen.. Galet seg dag och galet tråkigt inlägg!  Ska däremot tipsa er om att gå in på www.metrobloggen.se/pernillajohnson  Sjukt roliga videobloggar.. Kan inte sluta skratta...

 

Nåväl.. Har fan inget kul att skriva om överhuvudtaget.. Hmmmmmmmmmmmmmm Imon ska jag till skolan en stund, träna å sen spelar Viktor match mot Aranär i ÖHK-hallen typ runt 17 tiden för er som bryr er... jahaaaaa. Fan va tråkigt jag har.. å herremingud nu somnar jag snart. Förövrigt skar jag av mig halva fucking tummen förut.. AJ SOM FAN.. blodet forsa och det var då jag insåg att jag måste komma ihåg att köpa hem plåster.. det gör fortfarande ont men man e ju inte den som är den så att säga vaa... Skål å godnatt

 

en liten fettobild från lördags.. enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0