Borta

Borta ett tag här på bloggen jag vet men nu är jag back in busniess :) Helgen var bra me en lugn Fredag med handboll eftersom både herrarna och damerna spelade match. Viktor å de mötte Aranäs óch de spelade faktiskt riktigt bra och lyckades vinna med en boll.. Det var en hetsig men underhållande match! Damerna förlorade dock ganska stort mot Heid.  Sedan åkte jag å Viktor å käkade på nån Italiensk restaurang i vasa. Jag åt pasta med tomat, kyckling, mozzarella.. MUMS.. Viktor tog pasta med banan, curry, kyckling och jordnötter... Mysigt, mysigt..
Lördagen spenderades på stan me mamma och blev en del inköp. 3 nya leggings och 3 nya tunikor, alltid lika skönt att förnya sin garderob litegranna. Lunchade även på La sombrita som har grymmegod mat! Kvällen spenderades hemma hos Diana och Therese och där blev de en mycket trevlig fest.. Massa sköna människor och massa gott å dricka :) Sen åkte vi Färdtjänst in till stan!! hahaha.. Sjukt ball ändå. In till Excet där jag dock bara stannade en stund eftersom det skedde lite incidenter så jag å Viktor åkte hem ganska tidigt.. En kebabtallrik blev det först på kebabhouse, galet god!

Hmmm skönt var det iallafall på söndagen att vi gått hem tidigt efetrsom vi var pigga nog att åka me ner till Nadia, Henke å Emilias fina hus i Vallda! Så himla mysigt och fint har dom det..! Blir också sugen på att flytta till hus men det får väl vänta i några år till :) Sedan åkte vi till Freeport där jag hittade en grymt fint linne på FilippaK och ett på MQ.. Väldigt nöjd! Ska visa bilder nån dag!

Sen så har jag vart sjuk hela denna veckan.. bara vart hemma me en förkylning och ont i kroppen.. :( hatar att vara sjuk! Såå tråkigt och jobbigt att må dåligt. Plus att jag ville ta tag i träningen å så i veckan. Men, men.. Hoppas på att jag är bättre imon iallafall. Nu sitter jag å väntar på att Älsklingen ska komma hem från jobbet, har förberett Tacos och massa guacamole som vi ska möla i oss.. Tacos e fan de godaste som finns,.. Sen e de ju fotboll och Idol ikväll! I like.

Jon som sjöng igår i Idol va fan kung... herregud vilken skön snubbe me grym röst! Hoppas han går långt men det skulle förvåna mig om han inte gjorde det!

I helgen blir det myskväll fredag och fira Ina på Lördag.. får se hur hårt jag går in för det me tanke på att jag har vart sjukling hela veckan.. jeje.. Pusssssssssssssssssssssssssssssssss å sånt där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0