Utgång å sånt

Jadå.. igår blev det utgång me Nico, Natta å Jessi. Det blev ett växlande mellan Nivå och Deep eftersom jag ville vara på Nivå å Nico ville vara på Deep. Natta å Jessi var bara för fulla för å bry sig.. :) haha.. Men jag tyckte inte det fanns många äldre än 18 på Deep så det var inte jätte kul men men.. Ändå heelt okej! 

På dagen var jag å Nico på Ullared också.. Jag skulle egentligen inte ha något speciellt men hittade en ny fin matta och lite småsaker.. Ville hellre ha en beige än en vit som vi har nu eftersom allt smuts synd på vitt så det passar inte in i min nya fina lägenhet :) haha..

Idag har jag tagit tag i mitt liv å tvättat å städat.. Usch va tråkigt men det måste ju göras trots allt! Nu ska jag stryka sen ska jag laga rödspätta :) Mums..

Puss å kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0