SKOFÖRSÄLJNING PÅ BLOGGEN

Hejhejhejj.... Eftersom jag numera satsar på förändring tänkte jag att det var dags att rensa ut i skohyllan och hittade en hel del par som är helt eller nästan helt oanvända! Plus att jag köpte tre par nya igår å måste få plats för dom :) Tänkte att jag skulle kolla om det fanns något intresse här för skojs skull.. Ni kan antingen skriva kommentar eller maila mig på [email protected] :)

 Tygskor storlek 37 helt oanvända 50 :-


 Svarta pumps från Din sko, använda några gånger, strl 38 (ganska små i strl) 100:-

  Helt nya och oanvända kilklack strl 37, 100:-

 Helt oanvända av märket Tamaris 50:- strl 37

 Kilklack från din sko, använda några gånger, 50:-

 Strl 37, ancvända en gång, 50:-

 köpta i USA, helt oanvända strl 37, 100:-

 Leopard pums D&G kopior från Turkiet, använda en gång, 100:- strl 37/38

 Gucci kopior, helt oanvända, strl 37, 50:-

 Vita pumps strl 37, helt oanvända, 100:-


japp, thats it.. Om ni hittar nåt ni gillar så skriv till mig...  Puss



Kommentarer
Postat av: Maria

hade du haft lite större fötter hade jag kunnat köpa alla skorna.. :)

2009-06-14 @ 23:51:29
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0