Lördag och självaste midsommardagen

nejdå.. inte blev det något midsommarfirande för min del inte. Jobbade igår 7-14 sedan åkte Jag och Viktor hem till mamma å Natta på middag.. Lite midsommarmat plus grillat å ost och kex.. Sen lite jordgubbar och glass på det.. Haha, nu har jag bestämt mig för att göra något åt mig själv. Är så sjukt onyttig hela tiden så måste verkligen börja vara lite nyttig, åtminstonde på vardagarna. Inge mera baka å käka godis hela tiden.. good luck Patricia men aah.. försöka går ju! Nu när jag inte spelar handboll längre får man liksom tänka sig för lite. :)  Hursomhelst.. Kvällen blev väldigt lugn med hemmakväll å lite spel.. men imorse mådde jag iallafall bra när jag åkte till jobbet klcokan 7. Jobbade ju nä,nligen 7-20:30 så hade kanske inte vart den bästa idén att festa till det igår..

Nu sitter jag själv här hemma eftersom viktor skulle in till stan å träffa Berka.. Trevligt för honom men sjukt tråkigt ¨bara sitta här efter en heldag på jobbet. Men,men.. va ska man göra. Får ta ett skönt bad och lägga mig tidigt eftersom jag jobbar imon igen 7:30-15:30.. Fyy.. jobbigt att gå upp så tidigt, men de e ju goa pengar trots allt! Ledig måndag sen jobbar jag tis, ons, tors, fred igen.. Det e full rulle nu men det betyder ju bara att Grekland närmar sig mer och mer.. :):) Herregud vad jag längtar.. Inte ens tre veckor kvar nu tills jag ska ligga på playan å slappa i 2 veckor! Underbart

Nu kommer sommarn också.. Jag tror på det denna gången faktiskt.. Runt tisdag, onsdag ska det bli 25grader och sol och det ska hålla i sig.. Helt sjukt va underbart att bara gå direkt till stranden efter jobbet å inte behöva tänka på att man ska åka å träna direkt.. Sommar utan handboll is the shit! :) Men snart är det ju Partillecup så då får man ju iallafall åka in å kolla.. de e ju tradition att spela men i år blir det att titta på som gäller.. å inte mig emot å sitta där å sola å kolla handboll om vädret tillåter.. ååh jag älskar sommarn och sol och värme och vill och tror att den e påväg!! Dock lite för sent enligt mig men,men..

Imorgon ska jag lägga in bilder på mina nya underbara skor som jag berättade om häromdagen.. dom är för fina för att inte visas upp här.. :) Dags för bad å sen sängen..  Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0