Förändring

Förändring är veckans ord... Efter att jag å Viktor vart ute å shoppat lite i onsdags bestämde jag mig för att rensa garderoben igen. Fattar verkligen inte varför man sparar på massa skit jämt! Fick mig verkligen ett ryck å slängde allt som jag inte använt på hur länge somhelst men ändå sparat på.. Nu får det allt vara nog, nu vill jag förnya min garderob å bara ha fina kläder, fattar inte varför jag aldrig orkar göra iordning mig eller ens bry mig om att ta på mig något som jag känner mig fin i. Har typ delvis berott på att man alltid har hållt på å tränat varje dag å inte orkat sminka sig eller nåt. Så nu har jag bestämt mig för att ändra mig lite.. :) haha.. Fick dessutom köpt två jättefina korta sommar/party klänningar och en finfin kjol. Grymt nöjd.. Tack för att ni kom in på mitt konto i rättan tid skattepengar!

I onsdags sov Natta över här hos oss och vi bara slappa i soffan å käka massa onyttigheter. Tacos å sedan blev det både godis å chips.. Fy va äckliga vi kände oss! Igår åkte vi till kusinen Fannys skolavslutning eftersom hon gick ut 9an. Guud va tiden rusar iväg. Känns inte som det var sålänge sen som jag gick ut 9an.. :S Sedan blev det god tårta å annat gott hos mormor å morfar. Rastlösa som vi är åkte vi till Freeport jag, natta, mormor å fanny. Jag hittade inte mycket denna gång utan bara en ynka liten t-shirt från Mexx. Dock lite små presenter till Emilia som snart fyller 2 år! Sedan blev det bråttom hem å fixa naglarna hos Nico.. Grymt skönt att hon börjat med sin utbildning :) De blev verkligen grymt fint å precis som att man gjort det på salong.. Är någon intresserad så tar hon 250:- å det är verkligen ett grymt bra pris! :)

Idag har jag städat å grejjat hela dagen vilket jag tyvärr måste fortsätta me ett tag till. Får se vad som händer ikväll.. Kanske utgång men med tanke på vädret är man inte direkt laddad.. Va hände me att det är mitten av Juni å sommarn inte börjat över huvud taget ännu? Så typiskt Sverige.. tur nog att man snart åker till Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0