Lite om veckan innan jag drar till Grekland - Mycket fina bilder tillkommer

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg om veckan som gått innan jag åker till Grekland imon..

I lördags var det dags att gå på dop för Viktors kusin Mathias och hans tjej Rebecca's lilla dotter Alexandra .. Det var som alla andra dop och lilla Alexandra  var riktigt söt :) Det roliga var dock att efter dopet tog Rebecca av sig sin kavaj hon hade över klänningen och avslöjade en väldigt fin vit sidenklänning samtidigt som bröllopslåten började låta...:) Riktigt rolig överraskning att dom gifte sig efter dopet utan att någon visste om det.. Självklart började jag böla eftersom det var så vackert och de var verkligen ett så otroligt vackert par.. Sjukt kul med bröllop och en mycket trevlig middag efteråt. Vi köpte en liten Ralph Lauren Body till Alexandra, hur söt somhelst... Tyvärr hade vi ju ingen bröllopspresent att ge dock.. :)



Efter dopet/bröllopet åkte vi hem hit och gjorde iordning här lite inför kvällen eftersom vi skulle ta hem lite folk på förfest innan utgång. Det blev Jag, Diana, Ida, Ina, Viktor, Kalle, Berka, Jens och Patrik. Det var mycket trevligt och vi blev tillslut alla ganska dragna efter en hel del alkohol.. In till Trädgårn där man hade en riktigt go kväll å träffade massa goingar.. Tex. Nico och Natti å förmodligen en hel drös till.. :)






I Måndags var jag, Diana och Therese på Lotta på Liseberg. Vi träffade lite andra arbetskamrater där också och vi tvingade me Therese upp i Balder.. Riktigt kul faktiskt.. sen spelade vi en del vilket gick åt skogen men,men.. En trevlig eftermiddag och kväll trots lite regn på oss.



Nu i veckan har jag jobbat en del och sen packat och fixat det sista inför resan som bär av till Grekland imorgon.. Halv 6 kommer Viktors pappa hit och kör oss till Landvetter.. Kommer förmodligen inte uppdatera här nu på två veckor då men det är ju inte direkt ovanligt ändå :P  Ha det underbart, för det ska jag ha!! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0