Sorry mina trogna läsare

Hade ju tänkt lägga ner bloggen som ni kanske märkt eftersom jag inte skrivit på över en månad.. men det var tydligen inte populärt av mina läsare (för det är ju sååå många).. Så nu får jag väl avsäga dessa planer och fortsätta skriva mina intressanta inlägg!

Sommarn har vart helt okej.. Vi hade två underbara veckor i Grekland som endast bestod av sol, bad och massa god mat.. En utekväll hann vi med också och det var grymt kul trots att ön kanske inte direkt var en partyö och vi var i princip själva på stället.. men vi hade sjukt kul iallafall :) Ska ni åka utomlands för att festa så åk inbte till Karpathos..



Dock har tiden efter Grekland endast bestått av jobb och regn.. Va fan händer med Sverige. Kan inte komma ihåg att somrarna var såhär kassa när man var liten? Hade vi någon soldag under hela Juli? Månaden när sommarn ska vara som bäst! Juni var det fint i typ två veckor och nu i Augusti har vi haft 2 fina dagar.. Var tog sommarn vägen? jaja.. Som tur är åker ju jag å mamma iväg å reser ganska snart igen.. Eller snart å snart, i December, men jag hoppas att tiden går fort.
Vi ska åka till Miami den 30 December.. Vi har 4 dagar i Miami beach å sen åker vi på en Kryssning för tredje gången.. denna gången blir det en vecka i Karibien med härliga dagar i Jamaica, Haiti, Grand Cayman, Mexico... Längtar ihjäl mig.. :) Synd att inte min Älskling kan följa med men så är det ju när man spelar handboll ;)

Nu jobbar jag min sista vecka på jobbet.. grymt skönt ska det bli att ha en vecka ledigt innan man börjar skolan igen.. Vilket jag försöker förtränga änsålänge.. Vill inte börja i skolan igen.. ångest! Har ju bara ett endaste år kvar.. fattar inte hur jag ska klara av att skriva c-uppsats och hur jag ska kunna börja arbeta på riktigt snart.. Kan jag någonting ? Usch... blir nervös bara jag tänker på det..

Idag blir en riktigt slapp dag.. ligga hemma å kolla tv. Rätt gött.. Idag börjar GBG Kalaset..som förr var typ det roligaste på hela sommarn men som nu är helt jäkla värdelöst. Å kolla vädret liksom..

 Puss på er

Kommentarer
Postat av: ina

bra patti ;) haha i like ;)

2009-08-11 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0