Höstshopping

Nu är det dags att shoppa lite höstkläder tycker jag.. har inte shoppat på hur länge somhelst känns det som. Köpte knappt något i Grekland heller eftersom det inte fanns nåt att köpa i princip.. bara en kjol och en tunika. Så nu e jag grymt sugen på att shoppa lite nya kläder till hösten. Får se om jag åker in till stan nån dag i veckan å kikar om man hittar nåt kul.. Något som jag vill ha såååå mcyket är dessa nyinkomna skorna från Nelly

  


ÅÅhhh så fina.. bara 399:- styck... Måste bara ha dom!!

Hmm.. Igår var en sån sjukt seg dag.. låg hemma å degade i soffan halva dagen och sedan fick jag ett ryck och storstädade här hemma. Skönt att få det gjort och det är en underbar känsla efteråt när man har det så rent å fint hemma! Lagade även panerad fisk med färskpotatis till Älsklingen så han fick mat när han kom hem från träningen och en lunchlåda till jobbet.. :) Sen kollade vi på Paris Hiltons My new BFF finalen och tack och lov så vann tjejn som vi hejjade på :) haha..

Idag har man jobbat 7-14 å nu håller jag på å tvättar samtidigt som jag kollar på Tyra Banks show.. Idag har Älsklingen ingen träning vilket är skönt så får man ´lite mer tid att mysa med varann. Får se vad vi hittar på för nåt! Idag blir det färsbiffar med fetaost och ungsbakade potatisar och morötter.. mums!!

Nu ska jag tvätta klart, slappa på soffan å vänta på att min darling ska komma hem.. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0