Första skoldagen avklarad

jahaja.. då sitter man hemma i lägenheten efter första skoldagen.. För er som inte redan vet det så pluggar jag till Arbetsterapeut på Göteborgs universitet och har nu idag börjat mitt sista år på utbildningen. Kan egentligen inte fatta hur snabbt tiden har gått, och jag vet ju hur snabbt sista året kommer att gå. Denna kursen är en riktigt lång kurs som verkar vara ganska så kul och som inkluderar 4 veckors praktik.. Så efter denna kursen är det redan december å då åker ju jag till Miami å sen så har jag ju bara sista terminen kvar som bara består av C uppsats och Praktik. Helt galet att jag snart är färdig :) Ska bli skönt att komma ut i arbetet (och få lön, semester osv. ) Men först och främst har jag ju  9 månader att klara av.. Visst, jag är ganska skoltrött nu men 9 månader är ju ingenting!

Imorgon ska jag å mormor till Provskor eftersom att det öppnar imon.. Behöver faktiskt nya höstskor så hoppas jag hittar nåt fint,. hehe det är faktsikt sant att jag behöver skor och jag lovar att inte komma hem med fler partyskor denna gången! Sen blire lite plugg i dagarna och på torsdag har jag seminarium.. Ganska skön och lugn skolstart faktiskt :) Och på fredag ska jag me Nadia å Henke till Ullared.. De ska köpa grejjer till sitt hus och Nadia ska kolla om det finns några fina mammakläder eftersom hon snart kommer att ha en megamage igen! Är sååå glad att jag ska bli moster igen och kan bara inte vänta till den lille tittar ut i februari!

På Fredag åker även Min Älskling till Danmark för att spela cup och han blir borta hela helgen.. Så eftersom man har PF (pojkvänsfritt) hemma hela helgen tänkte jag passa på å ha lite middag här hemma med trevligt sällskap, god mat och dryck.. Mycket trevligt tycker jag allt!

Idag ska lillsyrran tatuera sig... om hon kommer hit sen ska jag ta en bild å lägga ut här på bloggen. Jag vill också göra en liten till men den idén gillar inte Viktor så mycket men vi får väl se.. hehe..'




Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: carro

skoj att bli moster igen.. jag ska oxå bli det igen.. I februari me faktiskt.. hoppas allt e bra me dig.. kramar

2009-08-25 @ 13:55:55
Postat av: Ina

Åhh kommer bli kul i helgen bruda ;D ahah duuu jag ska med tagga mig nästa torsdag :D

2009-08-26 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0