En riktigt go dag!

Idag har vart en riktigt härlig dag! Gick upp i tid för att åka till stranden med Diana. Helt underbart vad glad å pigg man blir när solen skiner och man känner värmen mot hyn! Hämtade mammas bil och så åkte vi till Smithen, men eftersom vi höll på att blåsa iväg åkte vi hem till Diana å satte oss på hennes ljuvliga balkong istället.. Satt där i solen å läste senaste skvallertidningarna, käka vindruvor å njöt av livet :)

Sen var det dags att lämna bilen och bege sig hemåt innan jag åkte till Domkyrkan för ett gympa pass på Friskis och Svettis med Diana. Tänkte att det var dags för mig att börja träna lite å inte bara sitta hemma i soffan å bli fetare å fetare så jag köpte ett årskort! :) Gött.. så nu är jag officiellt en Friskis och svettisNörd som alla andra svennar. Det var riktigt skönt att få röra på fläsket lite och nu är man faktiskt taggad till att ta tag i detta å börja träna mer å mer. Har iallafall redan bokat in ett spinningpass nästa vecka å kanske blir det nåt i helgen me.. Det beror på om jag hinner eftersom Viktor spelar cup i Angered hela helgen som jag ska kolla på å sen ska vi ju på kräftskiva på lördag me..

En till rolig nyhet är att mamma fick sålt sitt hus idag me.. Till ett riktigt bra pris också. Wiee Grattis mamma..!! Känns konstigt att någon annan familj ska bo i vårt hus.. samma hus som jag växt upp i å bott i hela mitt liv. Men det blir nog kanonbra för mamma å Natta att flytta till deras nya, lyxiga lägenhet i Linné..

Nu sitter jag hemma i soffan å kollar friidrott.. Bolt är heeelt tokbra och det är nästan helt ofattbart att han kan vara så grym å springa så fort.. Sen är man sjukt impad av alla vältränade å grymma kroppar alla friidrottare har.. Galet att de är så tränade allså! Sån lär jag ju inte direkt bli trots att jag kör mina gympapass på Friskis :P

Gjorde iallafall världens goaste korvstroganoff förut som man kunde njuta av med gott samvete efter ett gött träningspass.. Älsklingen var lika nöjd som alltid med maten.. :) Nu ska jag kolla lite mer tv sen är det dags för sängen.. Imon är jag ledig å då vet jag inte alls vad jag ska hitta på, det får vi se! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0