En ganska så bra helg

Helgen har vart bra måste jag säga.. Trots att jag saknat min Älskling som är i Danmark och spelat handbollscup. I fredags var jag ledig och då passade jag på att följa med syrran å hennes man Henke till Ullared. Dom ska flytta till sitt nybyggda jättefina hus i Vallda nästa vecka så dom skulle köpa en massa grejjer till huset. Jag hittade en söt klänning annars inga kläder alls faktiskt. Var ute efter lite vanliga basic t-shirts och sånt men hittade inte alls vad jag behövde. Däremot hittade jag lite fina grejjer till lägenheten. En ny lampa, en ny badrumsmatta, lite handdukar och sånt där. Så himla kul när man gör om lite hemma för man tröttnar ju så lätt och vill ändra om lite då och då.. Så det piffade minsann till det litegrann..

Efter ullared åkte jag hem till Mamma en sväng och fick träffa underbara lilla Emilia en stund. Sen åkte jag hem till Diana och Therese och hade en jätte mysig filmkväll med Diana, Therese, Emma och en till tjej från jobbet. Kollade på bröllopsduellen, åt godis och babblade om allt möjligt. Sen åkte jag hem å sov hemma hos mamma eftersom jag hade hennes bil och hon behövde den på morgonen. Sjukt mysigt att bli väckt av att Emilia kommer in överlycklig att jag är där å ligga å kramas lite me världens sötaste lilla systerdotter. :)

Följde med mamma på morgonen till provskor och fick ett par jättefina bruna stövlar av henne.. Tack! (: ska lägga upp en bild på de här snart. Tänkte att det kan ju vara bra att ha både ett par svarta och ett par bruna nya stövlar.. haha.. Jag vet att jag har ett litet problem när det gäller skor.. Men har ju definitivt ärft det av mamma som även hon köpt X antal nya skor inför hösten. Fick även följa me mamma in till stan eftersom hon skulle köpa ett par nya Bally.. ja, ännu ett par skor. Jag vill också ha bally men dom e lite för dyra för mig så får nöja mig med mammas gamla som jag fick ärva.. hehe. Gick in en sväng på Chilli och köpte en fin pall i brunt skinn som jag köpte eftersom jag å Viktor hade letat efter en sån ett tag till vår skinnfotölj och nu var det extrapris på den... Och oj så fin den blev!

Sen var det dags att ta sig hemmåt, städa lite granna och laga mat eftersom jag hade 10 tjejer här hemma på middag igår. Det bjöds på Tacos och till efterrätt gjorde jag Strawberry daquries.. Hur gott somhelst verkligen! Var en mysig middag å förfest som slutade på Park lane somvanligt.. Idag har jag med andra ord mått som jag förtjänat... hehe.. Men har iallafall fått städat här hemma och käkade en god och välbehövlig Kebabpizza.. Nu sitter jag i soffan med tända ljus och kollar på tv och väntar på att Älsklingen ska komma hem..

En skön helg helt enkelt och nu stundar en ny vecka med nya möjligheter.. hehe.. Nedå, veckan består av skola, lite träning och på lördag ska man på fest hem till Diana och Therese.. Kul kul

Ha det så bra mina vänner.. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0