Bilder på mina nya fina skor och på syrrans nya tattoo!

Heeej mina vänner!

Sitter hemma å kollar lite på TV efter två fullspäckade dagar... :) Igår så var jag å mormor på Provskor somsagt, sa att jag inte skulle komma hem me några högklackade men ni som känner mig vet ju att det var ett löfte jag skulle ha svårt för att hålla.. Kunde ju bara inte motstå ett par fiina underbart söta (och otroligt sköna faktiskt!) plus att dom var ju faktiskt inte så höga alls och förresten så behövde jag ju ett par låga stövlar, hade ju inte såna! :) Blev ju inte riktigt bara dom heller utan 3 par till som jag faktiskt behövde! Ett par svarta skinnstövlar, ett par gummidojjor och ett par tofflor som jag ska ha på jobbet/praktiken.. :) Tummen upp för mig som kom hem med 3 par som jag behövde och 1 par som jag behövle litegranna iallafall.. och allting för bara 1000lappen.. Galet billigt för allt det!!

 Älskar dom verkligen! Låga stövlar i höstens hetaste färg (lila) och spets.. (tre hösttrender i ett=)

 när jag går i mina gyllene skooor.. :) hehe dessa ska få ersätta mina totaltrasiga converse...

 Och så mina fina svarta skinnstövlar:)

Så som ni ser har jag nu fixat höstens skor.. :P

Och så var det syrrans tatuering me.. Väldigt väldigt fin men oj så stor tycker jag :) hehe... Men man blir ju lite rörd nästan och känner sig lite speciell ;) men det e ju inte många syrror som e så tighta som jag å mina fina systrar!

 Väldigt fint gjort är den iallafall!

Idag har jag tvättat, träffat mormor, nadia å emilia för en fika, lagat mat och pluggat.. Imorgon ska jag till skolan å ha seminarium och redovisning... På fredag bär det av till Ullared å sen mysa me Diana, Therese och Emma.. På lördag är det Feest me brudarna och det ska bli grymt kul.. På söndag är det en go bakisdag med Pizza och massa Cola hahaha.. :) 

Puss å Kram på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0