Älskar Svenska sommaren

NOT... Asså va fan är det för feeel. Ingen sommar varken i Juli eller Augusti, är det typ växthuseffekten som har förstört hela vårt klimat eller va är grejjen? Kan aldrig minnas att det var såhär när man var liten. Det e Augusti.. och det är fan höst! Det är inte ens varmt när det är soligt!!!!??? Uussch va arg jag blir.. hatar detta. Vill inte bo i Sverige..Vill gärna ha ljus å sol å  värme mer än max 4 veckor om året! Hade jag inte vetat att jag ska åka iväg igen i december hade jag nog grävt ner mig nånstans just nu... Hatar regn.. hatar att frysa hela tiden..!!

Igår var en seg Fredag.. Jobbade min sista jobbdag för sommarschemat och följde sedan me syrran till IKEA.. Köpte ett nytt soffbord, ett likadant som vi har fast i vitt eftersom jag redan tröttnat på detta.. varför köpte vi inte vitt från början kan man verkligen fråga.. men,men.. Sen var det grillning å god mat hemma hos mamma. Viktor skulle ju ut me laget så han var ändå inte hemma så det blev lugnt häng me familjen. Idag åkte jag å mamma till stan tidigt för å gå runt å kolla lite. Mamma hittade massa fint medans jag inte hittade ett skit! Hittade en jättefin klänning på Sisters men den hade dom självklart inte kvar i min storlek nånstans i hela stan. 38fanns massor men den va allt för stor och 34 fanns en del men den var för liten.. inte en endaste liten 36a kvar! Sen fick jag självklart skoskav så hade sjukt ont å gick runt å leta överallt efter ett par billiga skor å tillslut fick jag köpa ett par sandaler på HM som jag inte ens giullade nåt värst.. :S

Usch va bitter man kan vara efter att ha gått en hel dag i stan å inte hittat någonting alls och sedan gått hem från stigbergsplatsen å ösregn å ont i fötterna! Nu sitter jag hemma i soffan å tvingas kolla på fotboll.. nån skitmatch som viktor var tvungen å kolla på.. och  neeeeeej, han har ännu inte fått upp den andra tvn i sovrummet än.. väldigt nödvändigt att ha två platt tv när en bara står där på golvet.!! 

Nee, nu ska jag lägga mig en stund å se om jag blir gladare sen.. Fan va allt å alla suger. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0